نحوه اجرای کرک، Keygen و Patch

نحوه اجرای کرک، Keygen و Patch

به طور کلی کرک ها امکان استفاده رایگان از نرم افزار های تجاری خارجی را به ما می دهند. هر نرم افزار کرک مخصوص به خود را دارد اما روش کرک کردن تمام نرم افزار ها تقریبا یکسان است. در ادامه نحوه کرک کردن فعالسازی انواع نرم افزار ها را توضیح می دهیم. کرک برای […]

به طور کلی کرک ها امکان استفاده رایگان از نرم افزار های تجاری خارجی را به ما می دهند. هر نرم افزار کرک مخصوص به خود را دارد اما روش کرک کردن تمام نرم افزار ها تقریبا یکسان است. در ادامه نحوه کرک کردن فعالسازی انواع نرم افزار ها را توضیح می دهیم.

کرک

برای کرک کردن یک برنامه فقط کافیست تا محتویات پوشه یا فولدر کرک را در محل نصب نرم افزار (مسیری که در هنگام نصب نرم افزار تعیین می کنید. معمولا در درایو ویندوز و در پوشه Program files قرار دارد) کپی کنید. در هنگام کپی پیامی مبنی بر اینکه “آیا می خواهید فایل ها جایگزین شوند یا خیر” خواهید دید. گزینه Yes را انتخاب کنید.

Patch

پچ ها نیز نوع دیگری از فعال ساز ها هستند که برای استفاده باید آن ها را اجرا کنیم. فایل اجرایی پچ را کپی کرده و در محل نصب نرم افزار قرار دهید. سپس روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as Administrator کلیک کرده و سپس دکمه Patch را کلیک کنید.

Keygen

keygen ها کد های سریال مورد نیاز برای فعال کردن نرم افزار ها را تولید می کنند. بدین صورت که شما کد تولید شده توسط keygen را کپی کرده و نرم افزار را اجرا می کنید. بیشتر نرم افزار ها در همان ابتدا از شما کد فعال سازی می خواند که کد را به نرم افزار می دهید. اگر صفحه فعال سازی در ابتدای اجرای نرم افزار ظاهر نشد، خودتان باید به بخش فعال سازی رفته و کد را در آن جا قرار دهید تا نرم افزار فعال شود.

Loader

لودر ها نیز نرم افزار هایی هستند که برای اجرای نرم افزار اصلی ابتدا باید آن ها را باز کنید. فایل لودر را کپی کرده و در محل نصب برنامه قرار دهید. هر بار که خواستید برنامه را اجرا کنید، ابتدا لود را باز کرده و از طریق ان برنامه را اجرا کنید.