دانلود نرم افزار MKVToolNix

دانلود نرم افزار MKVToolNix

MKVToolNix مجموعه ابزاری برای فایل های با فرمت MKV است. MKV یکی از مشهورترین و محبوب ترین فرمت فایل های ویدئویی است. این نرم افزار رایگان بوده و برای پلتفرم های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است. تقریبا هر کاری که بخواهدی با فایل های MKV انجام دهید، با این پکیج انجام پذیر است. […]

MKVToolNix مجموعه ابزاری برای فایل های با فرمت MKV است. MKV یکی از مشهورترین و محبوب ترین فرمت فایل های ویدئویی است. این نرم افزار رایگان بوده و برای پلتفرم های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است. تقریبا هر کاری که بخواهدی با فایل های MKV انجام دهید، با این پکیج انجام پذیر است. کار هایی مانند ویرایش فیلم (برش)، اضافه یا حذف کردن صدا از روی فیلم، ادغام چند فایل با هم، اضافه کردن زیر نویس، تبدیل فایل mkv به فرمت های دیگر و سایر موارد.

دانلود نرم افزار MKVToolNix

دانلود نرم افزار MKVToolNix

دانلود نرم افزار MKVToolNix

شاید شما قبلا با نرم افزار هایی مانند mkvmerge کار کرده باشید. این نرم افزار چندین فایل mkv را در یک فایل واحد ذخیره می کند. نرم افزار های دیگری نیز مانند این وجود دارد که کار های مختلفی را انجام می دهد. MKVToolNix تمام این نرم افزار های یا ابزار ها را در یک پکیج جمع کرده و شما به راحتی می توانید به هر کدام از آن ها دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید.

همانطور که در ابتدای پست اشاره کردیم، شما می توانید چندین فایل mkv را یکی کنید. همچنین می توانید قسمت های مورد علاقه خود از فیلم را برش دهید. می توانید صدای ویدئو را حذف کرده و یا یک صدای دیگر (دوبله) بر روی آن بگذارید. علاوه بر این ها می توانید زیرنویس را به فیلم بچسبانید، طوری که دیگر هر دو در یک فایل باشند و برای جا به جایی نیازی به داشتن زیرنویس نباشد. این نرم افزار رابط کاربری نسبات ساده اما قدرتمندی دارد و می توانید تمام این کار ها را با سرعت انجام دهد.

لیست ابزار های MKVToolNix

  • MKVToolNix GUI: یک رابط کاربری جایگزین برای mkvmerge است که با فریم ورک Qt نوشته شده است.
  • mkvmerge: برای ادغام فایل های mkv با یکدیگر استفاده می شود.
  • mkvinfo: تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به فایل های mkv را نمایش می دهد.
  • mkvextract: بخش هایی از فایل را که شما انتخاب می کنید، به فرمت های دیگر تبدیل می کند.
  • mkvproedit: این امکان را می دهد تا properties فایل های mkv را آنالیز کرده و یا تغییر دهید.